REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1

Definicje

  1. Sprzedawca Refloactive Sp. z o.o. ul. Fordońska 40, 85-719 Bydgoszcz | Polska NIP: 5542932613 VAT No. PL5542932613
  2. Klient – każdy Konsument lub Przedsiębiorca zawierający ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, jak również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://printwave.pl .
  6. Regulamin sklepu – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą.
  8. Konto – zbiór zasobów Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta w Sklepie.
  10. Formularz zamówienia– formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Produkt – dostępne w Sklepie towary, w szczególności odzież oraz gadżety.
  12. Umowasprzedaży – umowa zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego mająca za przedmiot Produkt.
  13. Usługa znakowania – oferowana przez Sprzedawcę usługa polegająca na naniesieniu za pomocą wybranej techniki (np. sitodruk) grafik lub treści na Produkty.

 

§2

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem:  http://printwave.pl, prowadzony jest przez Sprzedawcę.
  2. Oferta Sprzedawcy w Sklepie kierowana jest zarówno do Konsumentów jak i Przedsiębiorców.
  3. Regulamin Sklepu określa zasady i tryb zawierania Umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu oraz zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientom Regulamin przed zawarciem umowy, a także umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu. Regulamin dostępny jest nieprzerwanie na stronie Sklepu.
  5. Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili jego zaakceptowania.
  6. Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności związanych ze zmianami stanu prawnego, zmianami technologicznymi lub organizacyjnymi Sprzedawcy, a także w związku ze zmianami funkcjonalności Sklepu.
  7. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna po upływie 14 dni od przesłania jego nowej treści Klientom na adresy e-mail wskazane podczas rejestracji. Jeżeli Klient nie zgadza się na nowe brzmienie Regulaminu ma możliwość wypowiedzenia umowy na warunkach opisanych w § 5 ust. 7 Regulaminu.
  8. Sklep prowadzony jest w języku polskim, angielskim i niemieckim. Komunikacja z Klientem prowadzona jest w języku polskim, angielskim lub niemieckim.
  9. Dane kontaktowe Sprzedawcy:
    1. adres Sprzedawcy: Refloactive Sp. z o.o. ul. Fordońska 40, 85-719 Bydgoszcz | Polska NIP: 5542932613 VAT No. PL5542932613
    2. adres e-mail Sprzedawcy: artur.dzienis@printwave.pl, robert.lipski@printwave.pl
    3. numer telefonu Sprzedawcy: +48 538 621 153, +48 538 621 152
  10. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych powyżej. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

 

§3

Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na Produkty, niezbędne jest:
    1. urządzenie końcowe (np. komputer, telefon, tablet) z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową typu: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Safari – do dwóch wersji wstecz.
    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  2. Sprzedawca oświadcza, że korzystanie ze Sklepu jako usługi świadczonej drogą elektroniczną nie wiąże się ze szczególnymi zagrożeniami.
  3. Sprzedawca informuje o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usługi, wprowadzanych przez niego do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient na stronie internetowej pod adresem http://printwave.pl.

 

§4

Produkty i ceny

  1. W Sklepie można nabyć następujące Produkty:
  2. gotowe towary ze stanu magazynowego Sprzedawcy, bez dodatkowego znakowania – w ilości od 1 do 49 sztuk
  3. gotowe towary na których zostanie wykonana dodatkowo płatna i podlegająca odrębnej umowie Usługa znakowania – w ilości od 50 sztuk.
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszty dostawy, o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową sprzedaży.
  5. Ceny w Sklepie podane są w polskich złotych i są cenami:
  6. brutto dla Konsumentów (uwzględniają podatek VAT)
  7. netto dla Przedsiębiorców (należy do nich doliczyć podatek VAT).
  8. Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Polski.
  9. Zdjęcia prezentujące Produkty będące w ofercie Sklepu mają charakter poglądowy i mogą nie oddawać w całości rzeczywistego wyglądu Produktu ani nie pokazywać wszystkich szczegółów. Pracownicy Sprzedawcy są gotowi do odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wyglądu Produktów, jak i ich parametrów technicznych i innych cech, a w razie konieczności, do zapewnienia zdjęć lub rysunków, które mogłyby te wątpliwości rozwiać.

 

§5

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe i odbywa się poprzez wypełnienie Formularza rejestracji, w którym należy podać następujące dane:
  2. Imię i nazwisko lub Nazwa firmy
  3. adres
  4. NIP (w przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą)
  5. e-mail
  6. telefon kontaktowy
  7. Po wypełnieniu Formularza rejestracji oraz akceptacji Regulaminu Klient otrzymuje wiadomość email na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej w celu potwierdzenia rejestracji. Kliknięcie w link aktywacyjny zawarty w wiadomości stanowi potwierdzenie rejestracji i założenie Konta, jak również zawarcie ze Sprzedawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  8. Logowanie się na Konto w Sklepie odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustalonych przez Klienta w Formularzu rejestracji. Klient jest odpowiedzialny za zachowanie swojego hasła w poufności i nieujawnianie go innym podmiotom.
  9. Klientem Sklepu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat i zapoznała się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności stanowiącą załącznik nr 1 do Regulaminu.
  10. Rejestracja Konta w Sklepie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta w Sklepie. Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta w Sklepie zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu sklepu.
  11. W przypadku gdy Klient nie korzysta przez ponad 2 lata z Konta w Sklepie Sprzedawca ma prawo za pośrednictwem adresu e-mail przypisanego do Konta wezwać Klienta do jednokrotnego zalogowania się w Sklepie w terminie 30 dni. W przypadku niezalogowania się przez Klienta w Sklepie w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Sprzedawcy przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy a następnie do usunięcia Konta Klienta oraz jego danych osobowych.
  12. Konto Klienta może zostać zablokowane lub usunięte przez Sprzedawcę, jeżeli Klient narusza w sposób rażący postanowienia Regulaminu. Sprzedawca rozwiązuje w ten sposób umowę o świadczenie usług elektronicznych z Klientem ze skutkiem natychmiastowym.
  13. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto w Sklepie poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. Wysłanie takiego żądania stanowi jednocześnie wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

§6

Zasady składania zamówienia, metody dostawy i płatności

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie dodać go do koszyka lub przejść bezpośrednio do złożenia zamówienia;
    2. zalogować się na swoim Koncie lub założyć Konto w Sklepie;
    3. wypełnić Formularz zamówienia, w tym uzupełnić dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać sposób płatności, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia;
    4. zaakceptować Regulamin poprzez wybór odpowiedniego okienka;
    5. kliknąć przycisk “Zamawiam” oraz potwierdzić Zamówienie.
  2. Złożenie Zamówienia na Usługę znakowania odbywa się poprzez wysłanie przez Klienta wiadomości email na adres Sprzedawcy.
  3. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
    1. Odbiór osobisty z magazynu Sprzedawcy;
    2. Kurier (koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej Produkt i szacowany jest automatycznie przy składaniu Zamówienia);
  4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (tylko na terenie RP)
    2. Płatność gotówką za pobraniem (tylko na terenie RP)
    3. Przelew bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy: ING Bank Śląski: (PLN) : PL07 1050 1139 1000 0090 3171 6245 (EUR): PL40 1050 1139 1000 0090 8120 0298
    4. Metody płatności udostępniane przez PayPro S.A. (Przelewy24).
  5. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na podstronach Sklepu.
  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
  7. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  8. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest PayPro S.A.
  9. Dostawa Produktów odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
  10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży.

 

§7

Wykonanie Umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie zgodnie z § 6 Regulaminu sklepu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
  3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Po uregulowaniu płatności przez Klienta Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Dostawa zamówienia trwa do 10 dni roboczych w przypadku Produktów gotowych z magazynu Sprzedawcy, natomiast Produkty zamówione wraz z Usługą znakowania są dostarczane w terminie potwierdzonym przez dział handlowy Sprzedawcy.
  5. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem, Klient powinien odmówić przyjęcia niezamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę. Przyjęcie przesyłki przez Klienta potwierdzone jego podpisem na liście przewozowym, traktowane będzie jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem.
  6. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej powinien być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności Produktu oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  7. Odbierając Produkt Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.

 

§8

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu określonego powyżej rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie.
  2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  3. Oświadczenie może zostać przesłane za pomocą tradycyjnej poczty lub elektronicznie  na adres e-mail Sprzedawcy (dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone powyżej w Regulaminie). Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
  4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Złożenie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy powoduje, że:
    1. Umowę uważa się za niezawartą;
    2. Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
    3. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami
    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
    6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje na Produkt znakowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta.

 

§9

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  4. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy wskazać w szczególności:
  5. oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub firma);
  6. adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji (pocztowej);
  7. numer zamówienia lub inne potwierdzenie zakupu;
  8. przedmiot reklamacji i okoliczności uzasadniające reklamację.
  9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy podany powyżej w Regulaminie.
  11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

 

§10

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§11

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub niedozwolonym działaniem osób trzecich.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie sklepu mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, RODO.
  3. Regulamin, zawarta na jego podstawie umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
  4. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane na mocy prawomocnego orzeczenia sądu lub rozstrzygnięcia właściwego organu za nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.
  5. Wszelkie spory powstałe na gruncie realizacji Regulaminu lub Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Stronami podlegają rozstrzygnięciu właściwemu polskiemu sądowi powszechnemu.
  6. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

 

Załącznik nr 1

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU www.printwave.pl

WERSJA DOKUMENTU: [1.0]

OSTATNIA AKTUALIZACJA: [06.08.2023]

Ochrona prywatności Użytkowników jest dla PRINTWAVE szczególnie ważna. Z tego względu zapewniamy Użytkownikom Serwisu www.printwave.pl odpowiednie środki zabezpieczające, mające na celu ochronę ich danych osobowych.

Celem Administratora jest również należyte informowanie Użytkowników o prawach i obowiązkach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści przepisów o ochronie danych osobowych określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”).

Dlatego też, dbając o ochronę prywatności Użytkowników Serwisu, w niniejszym dokumencie Administrator informuje o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z Serwisu www.printwave.pl (dalej jako „Serwis”), sposobach zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także o prawach Użytkowników.

Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna, której dane dotyczą, korzystająca z serwisu internetowego www.printwave.pl lub usług elektronicznych dostępnych za pośrednictwem Serwisu.

ADMINISTRATOR DANYCH, DANE KONTAKTOWE

Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika w Serwisie www.printwave.pl jest Refloactive Sp. z o.o. ul. Fordońska 40, 85-719 Bydgoszcz | Polska NIP: 5542932613 VAT No. PL5542932613 (zwana dalej jako „Administrator”).

W celu uzyskania jakichkolwiek informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora oraz wykonywania przysługujących praw, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem poprzez wiadomość skierowaną na adres email: sklep@printwave.pl lub drogą pocztową pod adres: Refloactive Sp. z o.o. ul. Fordońska 40, 85-719 Bydgoszcz z dopiskiem „DANE OSOBOWE”.

W celu sprawdzenia czy osoba żądająca dokonania określonej operacji na danych osobowych posiada do tego uprawnienie, Administrator może zażądać podania dodatkowych danych, pozwalających na zweryfikowanie tożsamości osoby kierującej wniosek.

DANE OSOBOWE PRZETWARZANE PRZEZ ADMINISTRATORA

Administrator pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, m.in. poprzez rejestrację przez Użytkownika w Serwisie lub wypełnienie przez Użytkownika formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie i przesłanie za jego pośrednictwem wiadomości do Administratora.

Administrator gromadzi za pośrednictwem Serwisu następujące dane osobowe dotyczące Użytkownika: Imię i nazwisko, numer telefonu, adres email, nazwa działalności gospodarczej.

 

CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH

Cele przetwarzania przez Administratora danych osobowych Użytkownika zależą od sposobu korzystania przez niego z Serwisu i dostępnych w nim funkcjonalności.

Przede wszystkim Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu nawiązania i realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej na podstawie Regulaminu Serwisu oraz w celu realizacji umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Serwisu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W związku z zawarciem umowy sprzedaży na Administratorze ciążą obowiązki publicznoprawne, w tym obowiązki podatkowe, dlatego Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celu wypełnienia tych obowiązków (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz odpowiednie przepisy podatkowe).

W przypadku złożenia przez Użytkownika reklamacji lub zgłoszenia innych problemów Administrator będzie przetwarzał jego dane osobowe w celu rozpatrzenia skarg i pytań i udzielenia odpowiedzi na nie (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadniony interes prawny Administratora danych oraz Użytkownika w postaci wzajemnej komunikacji i rozstrzygania kwestii spornych).

Jeżeli Użytkownik wyraził na to dobrowolną zgodę (np. poprzez skorzystanie z formularza kontaktowego lub zapisu na newsletter) – Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celach marketingowych, w tym prowadzenia komunikacji marketingowej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub rozmów telefonicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawa – Prawo telekomunikacyjne).

Administrator zastrzega sobie możliwość przechowywania danych osobowych Użytkowników na potrzeby ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami stanowiących realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora, a także w celu zapobiegania nadużyciom i oszustwom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Okres przechowywania danych osobowych Użytkowników uzależniony jest od celów przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności:

  1. dane osobowe niezbędne do zawarcia i wykonania umów będą przechowywane przez czas ich trwania;
  2. dane osobowe niezbędne do wykonania obowiązków publicznoprawnych będą przechowywane do momentu wyznaczonego przez odpowiednie przepisy prawa, w przypadku zobowiązań podatkowych 5 lat;
  3. dane osobowe podane w celach marketingowych będą przetwarzane do momentu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu.

Okres przechowywania danych może ulec wydłużeniu jeżeli znajduje to uzasadnienie w powszechnie obowiązujących przepisach lub w uzasadnionym interesie prawnym administratora w postaci ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

 

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH, W TYM ODBIORCY DANYCH SPOZA EOG

Podmioty przetwarzające

Administrator korzysta z usług innych podmiotów przetwarzających dane osobowe w jego imieniu, m.in. w zakresie: obsługi administracyjnej, księgowej, informatycznej i usług serwerowych, usług utrzymania i obsługi systemów informatycznych oraz baz danych. Dodatkowo, dostęp do danych osobowych Użytkownika mogą uzyskać pracownicy organów i urzędów państwowych upoważnionych do sprawowania kontroli lub nadzoru nad działalnością Administratora.

Przekazanie danych osobowych poza EOG

W związku z korzystaniem przez Administratora z określonych systemów informatycznych może dojść do przekazania danych osobowych Użytkownika poza Europejski Obszar Gospodarczy, w szczególności do Stanów Zjednoczonych.  Pragniemy zapewnić, że wszystkie podmioty, z którymi Administrator współpracuje spełniają wymogi bezpieczeństwa nałożone przez odpowiednie przepisy dot. ochrony danych osobowych. Przekazanie danych do Stanów Zjednoczonych odbywa się na mocy standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską. Wgląd do owych klauzul Administrator udostępnia w swojej siedzibie.

Udostępnienie danych innym administratorom

W przypadku wyboru formy płatności „Przelewy24” dane osobowe Użytkownika zostaną udostępnione operatorowi płatności – spółce PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Pastelowa 8, 60-198) w celu zrealizowania transakcji.

PRAWA UŻYTKOWNIKA

 

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Użytkownik ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • przenoszenia swoich danych;
  • jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych w sposób opisany powyżej w „Polityce prywatności”.

 

PROFILOWANIE

Administrator nie planuje profilować danych osobowych Użytkownika.

 

DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH

Podanie przez Użytkownika określonych danych osobowych:

  1. w celu otrzymywania korespondencji marketingowej – jest dobrowolne
  2. w celu zawarcia i wykonania umów (o świadczenie usług drogą elektroniczną lub sprzedaży) – jest konieczne do nawiązania stosunku prawnego między Użytkownikiem a Administratorem
  3. w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w tym rozliczeniowych – jest konieczne do zapewnienia zgodności z prawem.

 

PLIKI COOKIES

Plik cookie (ciasteczko) to mały plik tekstowy, który jest przechowywany na komputerze, tablecie lub smartfonie, kiedy po raz pierwszy odwiedzasz Serwis. Pliki cookies, z których korzystamy są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu i łatwości jego użytkowania. Zapewniają optymalne działanie sSerwisu.

W Serwisie wykorzystujemy:

  1. Techniczne pliki cookies – te pliki cookies są niezbędne do korzystania z podstawowych funkcji Serwisu
  2. Funkcjonalne pliki cookies – te pliki cookies umożliwiają nam analizę korzystania z Serwisu przez Użytkownika w celu oceny i poprawy jego wydajności.
  3. Marketingowe pliko cookies – te pliki cookies umożliwiają wyświetlanie treści reklamowych dostosowanych do preferencji Użytkownika.

Aby dowiedzieć się więcej na temat plików cookies, sposobu zarządzania nimi lub ich usuwania, możesz odwiedzić stronę: allaboutcookies.org lub zapoznać się z zakładką pomocy w przeglądarce.

Inne technologie

Printwave zbiera również dane o użytkownikach Serwisu w logach, serwisach systemowych lub za pośrednictwem innych technologii (np. Piksele, kody SDK). Dzięki nim wiemy, które podstrony naszego portalu zostały odwiedzone lub ile razy Serwis był wyświetlony. Wykorzystujemy powyższe technologie w celu zwiększenia efektywności i bezpieczeństwa serwisu, lepszego dostosowania serwisu do Twoich potrzeb oraz umożliwienia szybszego wyszukiwania informacji.

Na naszym portalu korzystamy z Google Analytics dostarczanego przez Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Dzięki tej technologii Google może przechowywać informacje o typie / wersji przeglądarki, systemie operacyjnym, odsyłającym adresie URL, skróconym adresie IP lub czasie żądania serwera – w pliku cookie. Informacje generowane przez plik cookie na temat korzystania z Serwisu są zazwyczaj przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Google Analytics nie gromadzi danych, które umożliwiłyby Twoją identyfikację. Dlatego też dane zbierane w ramach Google Analytics nie są danymi osobowymi.

Google przetwarza w naszym imieniu informacje o korzystaniu przez Ciebie z Serwisu (w ramach Google Analytics) w celu oceny sposobu użytkowania serwisu, tworzenia raportów dotyczących aktywności oraz świadczenia innych usług związanych z korzystaniem z Serwisu. Adres IP przesłany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics nie jest łączony z innymi danymi Google. Więcej informacji na temat warunków użytkowania i ochrony danych można znaleźć pod adresem: https://support.google.com/analytics/answer/9019185?hl=en

ZMIANY

W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza Polityka prywatności może ulec zmianie. W przypadku zmiany treści Polityki prywatności, zmieniona zostanie data jej aktualizacji wskazana na początku jej tekstu. W celu zasięgnięcia informacji o sposobie ochrony danych osobowych, Administrator rekomenduje Użytkownikom regularne zapoznawanie się z postanowieniami Polityki Prywatności.

ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Imię i nazwisko konsumenta

___________________________

Adres konsumenta

___________________________

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

___________________________

 

Refloactive Sp. z o.o.

ul. Fordońska 40, 85-719 Bydgoszcz

Polska NIP: 5542932613

VAT No. PL5542932613

Email:sklep@printwave.pl

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*):

_________________________________________________________________________

_______________________                                                                                                                  _______________________

                Data i miejsce                                                                                                                                                          Podpis

(*) Niepotrzebne skreślić.